Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скалій О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Одинець Т. 
Навчання самообстеженню молочних залоз в рамках реалізації міжнародного проєкту RITA – "Зміни в регіоні" для академічної спільноти закладів вищої освіти та факультетів фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / Т. Одинець, Ю. Бріскін, О. Скалій, Т. Скалій // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 5. - С. 219-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_5_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.104 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скалій О. В. 
Навчання техніці їзди на велосипеді дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. В. Скалій, К. В. Мулик, А. І. Пономаренко, Т. І. Гриньова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2020. - № 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2020_6_3
Мета роботи - визначити основні елементи техніки їзди на велосипеді та встановити їх взаємозв'язок із руховими якостями дітей молодшого шкільного віку. У дослідженні брали участь 60 дітей молодшого шкільного віку (6 - 7 років), які навчаються в загальноосвітніх школах м. Харків. У дослідженні використано: педагогічні спостереження, експертну оцінку, тестування. Протягом навчального року визначалася динаміка рівня розвитку рухових якостей дітей 6 - 7 років, а наприкінці навчального року встановлювалась кореляційна залежність між використанням основних елементів техніки їзди на велосипеді та рівнем розвитку рухових якостей дітей 6 - 7 років. Проаналізовано основні елементи техніки їзди на велосипеді та встановлено перелік помилок, з якими стикаються під час навчання. Проведено кореляційний аналіз щодо впливу окремих рухових якостей на виконання різних елементів техніки їзди на велосипеді. Так, техніка посадки на велосипеді є основним елементом першочергового засвоювання та потребує, перш за все, прояву статичної рівноваги. Виконання техніки педалювання та прискорення пов'язано з проявом спритності та швидкісно-силових якостей. Техніка гальмування пов'язана, перш за все, із проявом сили рук та визначалась кистьовою динамометрією. Більш складні елементи техніки, пов'язані з проходженням поворотів і розворотів та подолання перешкод, потребують перш за все швидкісно-силових якостей та динамічної рівноваги. Проведені дослідження надали можливість визначити рухові якості, які необхідні для виконання елементів техніки посадки, педалювання, гальмування, прискорення, проходження поворотів і розворотів та подолання перешкод і встановлено їх кореляційний зв'язок із контрольними руховими вправами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 547.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Мулик К. В. 
Рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння із застосуванням вправ на різних тренажерах [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, Т. І. Гриньова, О. В. Скалій, С. І. Бершов, В. В. Корнієнко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2021_5_3
Мета роботи - визначити вплив занять скелелазінням на рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння за різними програмами. У дослідженні брали участь 45 студентів (чоловіки) віком 18 - 23, які займалися в секціях скелелазіння. Випробовувані були розділені на 3 групи по 15 чоловік у кожній: у першу - контрольну групу (КГ), були включені спортсмени, які тренувалися за стандартною методикою; у другу - експериментальну групу N 1 (ЕГ1), увійшли спортсмени, які тренувалися за стандартною програмою з включенням спеціально-розроблених вправ на розвиток сили на кампусборді; у третю - експериментальну групу N 2 (ЕГ2), увійшли спортсмени, які займалися за стандартною програмою з включенням спеціально підібраних вправ на гімнастичних кільцях. Для оцінки рівня розвитку сили та її динаміки використано тести, які максимально близько висвітлюють прояви сили у скелелазінні, а саме: вис у блоці, підтягування на перекладині, підтягування до грудей, згинання та розгинання рук в упорі лежачи, кистьова динамометрія, згинання кисті з обтяженням. Для визначення впливу занять скелелазінням за різними програмами на рівень розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння, проведено аналіз спеціальних показників. Виявлено, що показники, які досліджувались в усіх групах упродовж експерименту мали тенденцію до покращання. Встановлено, що вправи на кампусборді та гімнастичних кільцях мають неоднаковий вплив на розвиток окремих груп м'язів, що надає можливість зробити висновок про необхідність поєднання цих програм для забезпечення різнобічного розвитку сили студентів, які займаються у спортивних секціях зі скелелазіння.
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.456 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мулик К. В. 
Формування культури профілактики захворюваності на рак молочної залози шляхом самоспостереження та самодослідження [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, О. Скалій, Л. А. Рубан, Л. В. Дугіна, Т. Скалій, В. Ковальский // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 13. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_13_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.212 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Павлюк Є. 
До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Є. Павлюк, О. Скалій // Physical Culture and Sport: Scientific Perspective. - 2022. - № 1. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/phcssp_2022_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського